Securitas Direct App

Appen och Mina Sidor

Centralt i våra säkerhetstjänster är Securitas Direct App och Securitas Direct Mina Sidor. Med dessa kan du hålla full koll oavsett var du befinner dig och administrera de olika tjänsterna.

I appen kan du exempelvis larma på och av. På Mina Sidor kan du även ladda ner inspelat material och administrera tjänster.

Vilken säkerhetslösning passar ditt företag?

Gör som 30 000 andra företag

Varje år väljer drygt 30 000 företag att avsätta några minuter med våra säljare för att se vilken lösning som passar dem. Lämna dina uppgifter och få samma möjlighet. Du förbinder dig inte till någonting.

Se ditt resultat

Genom att klicka på knappen accepterar du våra användarvillkor

JavaScript måste vara aktiverat för att använda denna sida!

Till Securitas Direct

21. Vilken typ av miljö vill du skydda?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

22. Är dina lokaler obemannade stora delar av dygnet?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

23. Har du brandlarm uppkopplat till larmcentral?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

24. Med vår kameraövervakning Observer Direct sker gripande på plats i 25% av fallen. Är det viktigt för dig med snabb åtgärd?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

1. Har du en säkerhetslösning för din verksamhet idag?

Nästa
Du måste göra ett val

2. Vilken tid på dygnet upplever du att din verksamhet är mest utsatt?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

3. Är du behov i en säkerhetslösning som uppfyller kraven på larmklass 2?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

4. Vilken verksamhet vill du skydda?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

5. Vi har cirka 18 000 kunder med liknande verksamhet som du. De tycker att inbrotts-, person- och brandskydd är viktigast. Vad behöver du?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

6. Ligger din butik inuti en galleria eller med entré mot gatan?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

7. Arbetar personalen ensamma?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

8. Vi har cirka 12 000 kunder med liknande verksamhet som du. De tycker att inbrotts-, person- och brandskydd är viktigast. Vad behöver du?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

9. Har ni kontanthantering?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

10. Upplever du att er personal ibland utsätts för obehagliga situationer?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

11. Vi har cirka 14 000 kunder med liknande verksamhet som du. De tycker att inbrottsskydd och brandskydd är viktigast. Vad behöver du?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

12. Har du värden utomhus som behöver skyddas?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

13. Är dina lokaler obemannade stor del av dygnet?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

14. Vi har cirka 13 000 kunder med liknande verksamhet som du. De tycker att inbrotts-, person- och brandskydd är viktigast. Vad behöver du?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

15. Har du utrustning eller känslig information som behöver skyddas?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

16. Har du personal som själva ansvara för att öppna och låsa lokalerna?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

17. Vi har cirka 1 000 kunder med liknande verksamhet som du. De tycker att inbrottsskydd, brandskydd och driftövervakning är viktigast. Vad behöver du?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

18. Är du orolig för stöld av utrustning, maskiner och fordon?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

19. Använder du utrustning som vid ett driftstopp skulle ge negativa konsekvenser?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val

20. Vi har cirka 67 000 kunder i Sverige. De tycker att inbrottsskydd är viktigast, och därefter personskydd och brandskydd. Vad behöver du?

Nästa Tillbaka
Du måste göra ett val
Securitas Direct larmdekal
Securitas Direct Mina Sidor

Full koll på Mina Sidor

Oavsett vilket säkerhetssystem du har, hittar du många användbara funktioner på Mina Sidor. Har du kameratjänsten Observer Direct eller Optimera besöksräknare är Mina Sidor dessutom en helt central del av tjänsten. På Mina Sidor kan du exempelvis titta på dina övervakningsbilder i realtid eller ladda hem inspelat material. Du kan se i loggen vem som aktiverat eller avaktiverat dina kameralarm, och när det gjordes. Och via nya funktionen SmartSearch kan du leta upp specifika händelser du vill titta närmare på.

På Mina Sidor kan du bland annat göra följande

  • Styra dina kameror
  • Hitta specifika händelser
  • Titta på livekameror
  • Håll koll på dina fakturor
  • Hantera dina panelkoder
  • Få tillgång till Plustjänster
  • Administrera kontaktpersoner
  • Följ larmaktiviteter

Låt oss kontakta dig för kostnadsfri rådgivning

Jag är intresserad, kontakta mig

Genom att klicka på knappen accepterar du våra användarvillkor

Securitas Direct App

Se live i appen

Securitas Direct App är ett bra komplement till Mina Sidor och en tjänst vi erbjuder för att ge dig ännu bättre kontroll på ditt säkerhetssystem och samtidigt underlätta din vardag.

Appens funktioner är anpassade efter ditt säkerhetssystem. I Securitas Directs senaste grundpaket ingår möjligheten att larma på och av från distans. Du kan även få push-notiser när någon annan larmar på eller av. Glömmer din kollega exempelvis att larma på vid hemgång märker du det och kan själv larma på hemifrån.

Har du kameratjänsten Observer Direct kan du följa och styra dina kameror live samt larma på och av kamerorna. Optimera besöksräknare visar realtidsstatistik direkt i mobilen.

I appen kan du bland annat göra följande

  • Larma på och av
  • Se vem som larmar på och av
  • Överblicka dina installationer
  • Följ och styr dina kameror live
  • Se realtidsstatistik
  • Följ dina kundströmmar
Årets bevakningsföretag 2016

Kontakta mig

×

Intresserad av företagslarm?

Ange dina kontaktuppgifter nedan så ringer vi upp dig.

Genom att klicka på knappen accepterar du våra användarvillkor.

Vanliga frågor

  • På Mina Sidor kan du administrera kontaktuppgifter, se fakturahistorik och få mer information om de Plustjänster vi kan erbjuda. Du som har vårt kamerakoncept Observer Direct kan dessutom själv övervaka dina kameror, ladda ner bildmaterial mm.

  • Kontakta vår kundtjänst på nr 0771-32 75 00 eller via mail kundtjanst@securitasdirect.se . Se gärna till att ha eventuella kontaktuppgifter till den nya ägaren/hyresgästen av fastigheten tillgängliga under samtalet.

  • Du kan själv administrera kontaktpersoner genom att skapa ett konto på Mina Sidor , men vi kan även hjälpa er via vår kundtjänst, 0771-32 75 00. Tänk på att du vid samtalet ska kunna ange återkallningskod eller huvudkod till larmet. Ändring av kontaktpersoner och koder kan du även anmäla via mail till kundtjanst@securitasdirect.se . Du behöver då ange huvudkoden till larmsystemet.

  • Kontakta vår säljavdelning på telefonnummer 020-24 00 63